♀دل نوشته های خیس خورده ی من!! ♀

 

 

 

 

 

 

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من

 

 

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

 

 

خیال خود به شبگردی ، به زلفش دیدم و گفتم

 

 

رقیب من چه می خواهی تو از جان حبیب من

 

 

نهیبی می زدم  با  دل  که  زلفت  را  نلرزاند

 

 

ندانستم  که زلفت  هم ،  بلرزد  با  نهیب  من

 

 

خوشم من با تب عشقت ، طبیب آمد جوابش کن

 

 

حبیبم ، چشم  بیمار تو  بس  باشد  طبیب  من

 

 

در آن زلف چلیپایی که دلها خود صلیب اوست

 

 

نوازد  مریم  عذرا  به  لالایی  صلیب  من

 

 

غروبی زاید از زلفت که دل باشد غریب آنجا

 

 

حبیبم  با غروبت  گو نیاز دارد غریب  من

 

 

عجب دارم که زلفت را پریشان می کنم از دور

 

 

به آه خود که آه  از این دل و آه  عجیب  من

 

 

نصیب از ظلمت هجران به جز حسرت نخواهد بود

 

 

حساب روشنی دارد دل حسرت نصیب من

 

 

من از صبر و شکیبم شهریارا شهره ی آفاق

همه آفاق هم حیران از این صبر وشکیب من...



نظرات شما عزیزان:

morteza moradi
ساعت0:48---9 شهريور 1391
بــا زغــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــالی از خاکستر قــــــــــــلبم

روي ســـــــــــــــــــايه ايـــــی که از تو کشیدم

بر د یـــــــــــــــو ا ر غم زدیـــــــــــــــــــــــــــ ـه دلــــــــــــم

چشــــم مي کشم و دهاني که بخندد

به اين همه تنهايي و در انتـــظار ..امدنت



اين خـــــــــــــــانه بی تــو فقـــــط ديوار اســت

و تکه زغــــــــــــــــــــــــالي که خطـــی مي کشد

نـــــــــــــــــــــــــــ ـيا مـــــــــــــــــــــــــــــ ـدنــــــت را ...

وچشـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــمی که میگرید نبودنت را

پس ز و د تـــــــــر بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــیــــــــــــــا........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, 1:8نویسنده پـــــــریا| |
i413141_11.gif (242×58)


khano0mi ♂