♀دل نوشته های خیس خورده ی من!! ♀

 

خــوب ِ مــن ،

 

 

❤این جا درون شعرهایم بمان

 

 

❤تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ

 

 

آدمها مرا با خود نبرد

 

 

❤به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

 

 

❤من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

 

 

❤شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان

 

 

 

❤تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم
.
.
.

 

 

 

❤تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

 

 

❤دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو

 

 

❤دردش متفاوت باشد ویرانم می کند

 

 

❤من از دست رفته ام ، شکسته ام

 

 

❤می فهمی ؟

 

 

❤به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛

 

 

❤اما اشک نمی ریزم

 

 

 

❤پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند
.
.
.

 

❤و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری

 

 

 

❤که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر

 

 

❤فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود

 

 

 

 

❤دلش آغوش گرم میخواهد
.
.
.

 

 

❤من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

 

 

 

❤تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی
.
.
.

 

 

❤روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم

 

 

❤این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد❤



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, 22:54نویسنده پـــــــریا| |
i413141_11.gif (242×58)


khano0mi ♂