♫♪


♀دل نوشته های خیس خورده ی من!! ♀

♫♪

♫♪حسرت.....

 

بازم دلم گرفته هوای گریه دارم.......

کاشکی میشد دوباره سر رو شونت بذارم

 

کاشکی بودی کنارم اما بازم میدونم

تو نیستی و من اینجا از دلتنگیام میخونم

 

بارون غم از چشام می باره.........

♫♪بی تو تنهام تو شبای بی ستاره♫♪

 

اشک غم رو گونه هام حسرت نگات تو دلم

بیا تا بهت بگم بی تو حل نمیشه مشکلم

 

تو دلم کشیدم عکستو تا همیشه

تا بگم خاطراتت فراموشم نمیشه

 

هر چی بوده بین ما تموم شده با یه اشتباه

حالا من موندمو حسرت یه بار نگاه

 

حالا من موندم با یه دنیا نیرنگ و کلک

من که عاشقت بودم تو منو نکردی درک

 

خیلی سخته بمونی تنها با یه دنیا بغض و آه

موقع رفتن واسه دلخوشیم حتی نکردی یه نگاه

 

کاشکی میشد دوباره دستاتو بگیرم.....

باور کن تا جون دارم برات می میرم

 

کاشکی میشد من و تو می رفتیم تا به اوج آسمون

آون بالاها پیش خدای مهربون....................

 

ازش میخواستیم ما رو بهم برسونه

تا دلامون هیچ وقت از هم جدا نمونه

 

حیف… اینا واسه ما خواب و خیاله

با تو بودن تا همیشه برام یه رویای محاله

 

دیگه باید نامه رو مختصر کنم

خواستم تو رو از حال دلم خبر کنم

 

خوب عزیزم می سپرمت دست خدای مهربون

اگه برات زحمتی نیست بر سر عهدمون بمون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, 22:30نویسنده پـــــــریا| |
i413141_11.gif (242×58)


khano0mi ♂